jueves, 17 de noviembre de 2016

El meu PLE i symbaloo


Hem creat el nostre PLE, per tal de conèixer i saber a quines activitats, relacionades amb les tic dediquem més temps. 

Abans de començar l'activitat creia que dedicava més temps a buscar, a cercar informació que no pas en crear, compartir o organitzar la informació que processo amb la tecnologia, però el resultat no ha sigut l'esperat, al que realment dedico més temps és a compartir.
Si reflexiono sobre això, té sentit, realment em paso el dia mirant facebook, instagram, snapchat, entre d'altres xarxes socials que m'ajuden a compartir fotografies, videos, reflexions i idees que em semblen interessants. 
Realment no hi ha un equilibri entre les característiques segons hem classificat (buscar, compartir, crear, organitzar) ja que la característica d'organitzar és la més fluixa, ja que sóc molt desorganitzada i per tant això es reflexa en el meu PLE. 

Les pàgines que m'ajuden a cercar informació per a la universitat són escases, però això es deu a que, personalment, m'agrada més cercar informació en llibres text que no pas a internet , per això si que hi apareix el CRAI, la pàgina de cerca de llibres de la universitat de barcelona, que m'ajuda a saber on es troben els llibres que m'interesen i em facilita la seva demanda.

Hi ha diverses pàgines i recursos que es repeteixen en algunes de les classificacions, com per exemple el word, el drive, o el blog, eines que utilitzo tan per crear com per compartir informació. 

Com a futura mestra estic segura que d'aqui uns anys, si torno a fer un PLE el meu serà molt diferent, hi apareixeràn noves formes de crear i sobre tot de compartir, però on es notarà la diferencia notablement serà en l'apartat de buscar, on, segurament, apareixeràn noves pagines webs i nous recursos per cercar informació i trobar noves eines per dur a terme a l'aula. 
Per tant arribem a la conclusió que el PLE pot canviar al llarg de la vida, en funció de les necessitats i les inquietuds de cada persona en cada moment. 


El meu PLE actual, com a estudiant d'educació infantil és el següent: 



A banda de la realització del PLE hem organitzat les nostres pàgines de consulta amb un symbaloo, en el qual he afegit pàgines webs de diversos interesos.
Per una banda, he afegit xarxes socials que utilizo sovint i són de caire més personal, a més també hi he afegit pàgines que em són útils per a la meva formació, com per exemple diccionaris, el campus virtual entre d'altres, també apareixen pàgines relacionades amb l'aducació, que utilitzo tant per l'àmbit acadèmic com per entreneminent personal, i per últim apareixen pàgines imprescidibles, com google, fnac o infojobs. 

http://www.symbaloo.com/home/mix/13ePGYQdMN


Licencia de Creative Commons
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.

No hay comentarios:

Publicar un comentario